قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از وبسایت شبکه مجازی سلامت

وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” براى آگاهی بخشی در حوزه بهداشت و سلامت در فضای مجازی ایجاد شده است. دسترسى و استفاده شما از این سایت مشروط به رعایت قوانین و مقررات ذیل می‌باشد. شما با ورود و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى “قوانین و مقررات” را پذیرفته و اقرار می نمایید که هرگونه توافق دیگری بین شما و وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با “قوانین و مقررات” لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید .

قوانین و مقررات

  • صیانت از حریم خصوصی: تمام داده های کاربران در این پلتفرم با امنیت بالا رمزگذاری شده و محافظت می‌شود. اطلاعات کاربران به هیچ عنوان فروخته نمی شود و در اختیار دیگران قرار نمی گیرد. فقط به دستور مراجع قضایی در اختیار مراجع ذی صلاح قرار میگیرد.
  • مصرف اینترنت برای کاربران در این پلتفرم به صورت تمام بها می باشد.
  •  با وجود آنکه دقت و تلاش معقول در جهت ممیزی اطلاعات جمع آوری شده در سایت بکار رفته است اما به هیچ وجه نمیتوان دقت و صحت آنها را تضمین یا ادعا نمود. بنابراین وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” هیچگونه تعهد و یا مسئولیتى در قبال ارجاع به اطلاعات گردآوری شده از سایتها، اشخاص و یا شرکتها را به عهده نمیگیرد .
  •  استفاده، مرور و جستجوی شما در سایت با مسئولیت شخصى خود شما صورت می‌گیرد. وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.
  •  مسئولیت مستقیم آگهی‌ها، با آگهی دهندگان آن میباشد و صحت و سقم آن توسط وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” ادعا و یا تضمین نمیشود .
  •  مطالب مندرج در آگهی‌ها ممکن است توسط آگهی دهندگان بصورت مداوم تغییر کند و یا به روز شود. در این زمینه وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ”  هیچ گونه مسولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمیپذیرد و این سایت صرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط آگهی دهندگان میباشد .
  •  وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” در مقابل اطلاعات سایتهای دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده شده باشد و یا لینک آن در سایت قرار داشته باشد، مسئول نیست. این سایتها توسط اشخاص و یا شرکتهای دیگرى غیر از وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” ایجاد شده اند. وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” بعنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایتها عمل نمی‌کند.
  •  وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” به هیچ سازمان، نهاد و تشکل عمومی ، دولتی و نیمه دولتی وابسته نیست و بصورت خصوصی اداره می‌شود و تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” می باشد.
  •  ارائه خدمات یا نرم افزارهای رایگان باعث ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر یا شخص ثالث نخواهد شد ودر صورت لزوم، وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” می تواند با صلاحدید خود از ارایه خدمات رایگان به کاربر خودداری نماید.
  •  اخبار، اسناد و مدارک موجود برروی این وبسایت ممکن است شامل اشکالات تحریری یا غیرعمدی باشد. اما ما این حق را برای خود محفوظ میداریم که در هر زمان و در صورت صلاحدید خود ، نسبت به رفع هر نوع اشکال و یا حذف قسمت یا قسمت هایی از سایت اقدام نماییم. وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” ممکن است هر نوع تغییرات دیگر را که لازم بداند در سایت و مواد اطلاعات ، محصولات ، برنامه ها ، خدمات و یا قیمت ها (در صورت موجود بودن) و اخباری که در این سایت شرح داده شده اند در هر زمان و بدون اطلاع انجام بدهد.
  •  هرگونه سوءاستفاده از نام وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” و خدمات مرتبط ممنوع می باشد.
  •  قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق نامه حاکم خواهند بود.
  •  چنانچه شما نگرانی و یا نکته ای مبهم در این موافقت نامه مشاهده مینمایید و نیاز به تماس با ” شبکه مجازی سلامت ” در جهت توضیحات کامل تر و یا ایجاد شفافیت بیشتر می‌کنید، لطفا به وسیله ” صفحه تماس با ما ” با ما در ارتباط باشید . رسانه ” شبکه مجازی سلامت ” سعی می کند در کمترین زمان ممکن، نسبت به رفع نگرانی و مشکل به وجود آمده اقدام نماید.
  •  وب سایت ” شبکه مجازی سلامت ” مى تواند با به روز کردن شرایط استفاده از وب سایت، در هر زمان این “قوانین و مقررات” را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از قوانین و مقررات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شوید.

دکمه بازگشت به بالا